Softonic-recensie

Een volledige versie app voor Android, door Thunder Game Studio.

Het doel van dit spel is om zoveel mogelijk bubbels te laten knappen. Het is een klassiek match 3 puzzelspel met meer dan 500 verslavende puzzels, en het zal worden bijgewerkt met nieuwe.

Je missie is om zoveel mogelijk bubbels te laten knappen. De regels zijn heel eenvoudig en je wordt door alle niveaus geleid. Het enige wat je hoeft te doen is drie of meer bubbels van dezelfde kleur matchen. Je krijgt ook enkele speciale krachten die je zullen helpen om hogere scores en meer bonusitems te krijgen.

In dit spel zijn er schattige baby's die je moet redden. Ze zijn in gevaar en hebben jouw hulp nodig. Je krijgt enkele speciale krachten en je moet ze gebruiken om de baby's te redden.

Programma is beschikbaar in andere talen

Beoordelingen about Kindergarten : Bubble Shooter, Pop Shooter Game

Heeft u geprobeerd Kindergarten : Bubble Shooter, Pop Shooter Game? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.